SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

Uporaba splošnih pogojev

Ti splošni pogoji določajo pogoje uporabe in nakupa preko spletne trgovine Trixx.si, ki je dostopna na povezavi http://www.trixx.si  (v nadaljevanju: 'spletna stran') in jo upravlja družba LARTIJA, Adam Jerič s.p. (v nadaljevanju: 'ponudnik').

Ti splošni pogoji se uporabljajo za celotno spletno stran, vse njene sestavine in podstrani. Z uporabo spletne strani uporabnik sprejema in soglaša z vsemi določbami teh splošnih pogojev, kar vključujejo tudi vse povezave kot njihove sestavne dele. Pogoji poslovanja so sestavljeni upoštevajoč vse zakonske obveznosti in mednarodne smernice za e-poslovanje, ki jih zastopa tudi Zveza potrošnikov Slovenije.

Informacija o ponudniku in kontaktni podatki

Ponudnik: LARTIJA, Adam Jerič s.p. 

Sedež ponudnika: Gradnikova 4, 4000, Kranj, Slovenija

Nismo davčni zavezanec

Matična številka: 8922616000

TRR odprt pri Sberbank d.d.: SI56 3000 0002 9281 232


KONTAKTNI PODATKI:

E-mail: info@trixx.si

Spletna stran: www.trixx.si


IZJAVA ZASEBNOSTI


V podjetju LARTIJA, Adam Jerič s.p. (v nadaljevanju »ponudnik«), si želimo, da se ob obisku spletne trgovine Trixx.si (v nadaljevanju »spletna stran«) počutite varno in udobno. Zdi se nam izredno pomembno, da vam zagotovimo možnost in pravico, da sami odločate o uporabi svojih podatkov. Namen politike zasebnosti je seznanitev kupcev ali obiskovalcev spletne strani z nameni in podlago obdelave osebnih podatkov s strani ponudnika.

 V nadaljevanju vas obveščamo o vrsti in obsegu ter načinu obdelave vaših osebnih podatkov. Politiko zasebnosti lahko kadarkoli spremenimo ali dopolnimo brez predhodnega obvestila ali opozorila. Z uporabo spletne strani po spremembi ali dopolnitvi soglašate s spremembami in dopolnitvami.

 Vse naše aktivnosti in obdelava podatkov je v skladu z evropsko zakonodajo (Splošna uredba EU o varstvu podatkov ali GDPR) in nacionalno zakonodajo Republike Slovenije (ZVOP-1, ZEPT in ZEKom-1). Politika zasebnosti obravnava ravnanje z informacijami in podatki, ki jih ponudnik dobi od vas, kadar obiščete spletno stran.

 

1. Splošno o obdelavi podatkov

Upravljalec osebnih podatkov je podjetje LARTIJA, Adam Jerič s.p., Gradnikova 4, 4000 Kranj Slovenija.

Z odpiranjem in uporabo spletne strani, se med vašo napravo in strežnikom izmenjujejo različne informacije in podatki, med katerimi lahko gre tudi za osebne podatke po Splošni uredbi EU. V nadaljevanju vam predstavljamo izmenjavo podatkov in natančno definiramo uporabo, interes in razloge. Programska oprema za obdelavo podatkov in orodja za trženje, ki jih uporabljamo, so popolnoma skladna s Splošno uredbo EU, tako da so vaši podatki varni.

Spletna stran je dosegljiva na HTTPS varnem protokolu, ki zagotavlja šifrirano povezavo in izmenjavo podatkov, prav tako so ponudnikovi strežniki posodobljeni na najnovejše različice, kar povečuje stopnjo varnosti.

 

2. Osebni podatki in obdelava

Osebni podatek je informacija, ki vas identificira kot določenega ali določljivega posameznika. Ponudnik, skladno z nameni, ki so opredeljeni v nadaljevanju politike zasebnosti, zbira naslednje osebne podatke:

Osnovni podatki o uporabniku, ki se zbirajo le v primeru oddaje naročila v spletni trgovini (ime, priimek, naslov prebivališča)

Podatki o uporabnikovih nakupih in izdanih računih

Podatki iz prostovoljno izpolnjenih obrazcev iz strani uporabnikov

IP naslov naprave

Datum in čas dostopa

URL naslov spletne strani in napotitveni URL (kanal in kampanja – način pridobitve obiskovalca oziroma vir, preko katerega je obiskovalec prišel na spletno stran)

Čas zadrževanja na spletni strani, število in URL-ji obiskanih strani ter skupni čas obiska

Vrsta brskalnika, ki ga uporabljate in uporabljen operacijski sistem

Ponudnik ne zbira in ne obdeluje vaših osebnih podatkov, razen kadar mu vi omogočite ali v to privolite ali za to obstaja zakonska podlaga in ima ponudnik za obdelavo zakonit interes.

 

3. Obdelava podatkov na podlagi zakona ali pogodbenega odnosa

 

3.1. Nakup v spletni trgovini

V primeru, ko gre za sklenitev in izvajanje pogodbe s ponudnikom (v primeru nakupa v spletni trgovini), morate zagotoviti osebne podatke za namene sklepanja pogodbe. Obdelava naročila v spletni trgovini namreč ni mogoča brez posredovanja osebnih podatkov. Za izpolnitev pogodbe tako obstaja zakonit interes ponudnika v skladu s 6. členom GDPR.

 

3.2. Pošiljanje promocijskih sporočil

V skladu z 2. odstavkom 158. člena ZEKom-1,vam ponudnik lahko pošilja elektronska sporočila o prodajnih akcijah ali novostih na vaš elektronski naslov, ki ste ga navedli ob vašem naročilu, ali paste se z njim prijavili v pojavnem okencu na spletni strani ter s tem izrekli soglasje za prejemanje promocijskih sporočil. Vašega elektronskega naslova ponudnik ne posreduje tretji osebi pod nobenim pogojem, prav tako pa imate vedno možnost se odjaviti od prejemanja promocijskih sporočil s klikom na povezavo v samem sporočilu. Vašo odločitev ponudnik vedno spoštuje in odjava poteka na avtomatiziran način ter začne veljati takoj.

 

4. Obdelava osebnih podatkov na podlagi zakonitega interesa

V skladu z GDPR, lahko ponudnik podatke obdeluje tudi na podlagi zakonitega interesa. Ponudnik si vedno prizadeva, da nad temi interesi vedno prevladajo pravice in svoboščine posameznika oziroma obiskovalca spletne strani. V kolikor ne želite obdelave podatkov oziroma želite izbris ali prekinitev obdelave, nam lahko to sporočite preko elektronske pošte na info@trixx.si.

 

4.1. Splošna statistična obdelava

Za namene optimizacije spletne strani,spremljanja pravilnega delovanja spletna strani, analize prodaje, ponovnih nakupov in obnašanja kupcev ter za namene poslovne optimizacije in merjenje poslovne učinkovitosti, uporabljamo orodje za analitiko Google Analytics. Z orodjem spremljamo prodajo po prodajnih kanalih, koliko kupcev opravlja ponovne nakupe ter v kakšni količini in vrednosti, spremljamo odzive na oglaševalske kampanje ter splošne statistične podatke o obisku. Uporabljamo anonimizacijo IPnaslova, tako da vaš IP naslov ni nikoli posredovan. Po tem, ko vaš IP naslov postane anonimen, ugotovitev vaše osebe več ni mogoča, tako da Google Analytics nikakor ne more povezati vaše naprave z drugimi Googlovimi podatki.

 

4.2. Dostop do zgodovine naročil in drugih podatkov

Ob vašem klicu ali elektronskem sporočilu,lahko zaposleni pri ponudniku, v kolikor jim podate vaše osebne podatke ali številko računa oziroma naročila, dostopajo do vaše zgodovine naročil in osebnih podatkov. Na podlagi dostopa vam lahko tako ponudijo boljšo storitev in ponudbo ter efektivno rešitev morebitnih reklamacij.

 

4.3. Prilagojeno komuniciranje z obstoječimi in potencialnimi kupci

Prilagojeno komuniciranje (preko e-pošte,obvestil v brskalniku ali družbenih omrežij) uporabljamo za predstavitev ustrezne ponudbe, pošiljanje popustov in drugih vsebin, ki bi vam lahko bile zanimive na podlagi vaših preteklih interakcij z našo spletno stranjo. Za opravljanje tovrstnega komuniciranja uporabljamo vaše demografske podatke(spol, starost in lokacija), zgodovino nakupov (kupljeni izdelki, število nakupov), odzive in oglede izdelkov (odprtje sporočil, kliki na povezave) ter obravnavanje obnašanja in klikanje po spletni strani, ki lahko sproži pošiljanje prilagojenih sporočil.

Pri uporabi prilagojenega komuniciranja nikoli ne ustvarjamo uporabniških profilov, prav tako vas ne profiliramo in se ne posvečamo vašim osebnim podatkom, temveč le izvajamo obdelavo na podlagi večjih skupin, kar onemogoča določljivost vas kot posameznika.

 

 

5. Obdelava osebnih podatkov na podlagi soglasja

Ponudnik lahko obdeluje in zbira vaše osebne podatke, če za to podate soglasje, za namene preverjanja in zagotovitve, da dostopate in uporabljate vaš spletni račun, ki ste ga ustvarili z registracijo na spletni strani, ter za pošiljanje promocijskih sporočil in drugih vsebin preko elektronske pošte, kadar za to ni druge zakonske podlage in ste za to podali izrecno soglasje. Prav tako lahko ponudnik obdeluje in zbira vaše osebne podatke za druge namene, vendar samo v primeru, da ste o teh namenih bili natančno obveščeni in ste podali tudi izrecno soglasje.

V kolikor ne želite obdelave podatkov oziroma želite izbris ali prekinitev obdelave, nam lahko to sporočite preko elektronske pošte na info@trixx.si.

 

5.1. Profiliranje potencialnih in obstoječih kupcev na podlagi izrecnega soglasja

Na podlagi podanega soglasja, lahko ponudnik izvaja napredno prilagojeno komuniciranje preko različnih marketinških kanalov. S tem vam lahko predstavimo najboljše ponudbe, prilagojene za vas, ki temeljijo na podlagi vaših demografskih podatkov, zgodovini vaših nakupov, obnašanju na spletni strani ter na podlagi vaših odzivov in klikov na spletni strani. Na podlagi podanega soglasja in osebnih podatkov lahko tako ustvarimo uporabniški profil in na podlagi tega serviramo najboljše in personalizirane ponudbe.

 

6. Uporaba kontaktnega obrazca

Z uporabo kontaktnega obrazca na spletni strani, se vaši podatki (vsebina besedila in vaš elektronski naslov) pošljejo na naš poštni strežnik, ki je v lasti podjetja Google. Omenjene podatke hranimo izključno za namene korespondence in jih ne posredujemo tretjim osebam, niti jih ne uporabljamo v marketinške namene.

 

7. Oddaja naročila v spletni trgovini

Z oddajo naročila v spletni trgovini se na strežnik zapišejo naslednji podatki:

IP naslov naprave ter datum in čas naročila

Vaš elektronski naslov in telefonska številka, v kolikor ste jo vnesli

Vaše ime, priimek in naslov plačnika ter morebiten naslov za dostavo, v kolikor se razlikuje od naslova plačnika

Davčna številka podjetja in naziv podjetja, v kolikor ste te podatke vnesli

Izdelki, ki ste jih naročili in način plačila ter dostave

V kolikor ste izbrali plačilo s kreditno kartico ali plačilo s PayPal, naša spletna stran nikoli ne shrani ali na kakršen koli način poseduje podatkov o plačilnih karticah ali podatkov za dostop do plačilnih procesorjev, ki niso v naši lasti.

Naš strežnik ob obdelavi naročila vaše podatke prenese v računovodski program, ki je v lasti slovenskega podjetja in ustreza standardom, ki jih zahteva Splošna uredba EU. Prav tako vaše podatke prenesemo tudi v program Pošte Slovenije d.o.o., saj je to potrebno za obdelavo in pošiljanje izdelkov na vaš naslov.

 

8. Piškotki

Zaradi zagotavljanja odlične uporabniške izkušnje in vodenje statistike ter spremljanje delovanja spletne strani,uporabljamo piškotke. Naši analitični piškotki vsebujejo anonimizacijo  IP naslova, tako da vaši osebni podatki niso posredovani tretji osebi. Ostale informacije o piškotkih se nahajajo v opisu: Kaj so piškotki.

 

9. Hramba osebnih podatkov

Ponudnik hrani vaše podatke toliko časa,kolikor je to potrebno za uresničitev namena, za katerega so bili osebni podatki zbrani in obdelovani. V kolikor poseben zakon predpisuje hranjenje podatkov za določeno obdobje, potem ponudnik obdeluje te podatke v skladu s tem zakonom.

V kolikor ste naročilo oddali, dokončali in blago tudi prevzeli, potem podatke o naročilu hranimo na strežniku 2 leti od prevzema naročila iz vaše strani. Podatke hranimo izključno za zagotavljanje hitrega reševanja morebitnih reklamacij v okviru garancije, ki jo ponujamo. V kolikor podate zahtevo za izbris vaših podatkov iz naših podatkovnih baz, lahko podatke izbrišemo že prej, razen podatkov na računu, ki jih v skladu z zakonodajo ni dovoljeno izbrisati in jih mora ponudnik hraniti 5 let.

Podatki v analitičnih orodjih (Google Analytics) se izbrišejo po preteku 26 mesecev.

 

10. Obdelava osebnih podatkov na podlagi pogodbe

Z uporabo spletne strani ste seznanjeni, da lahko ponudnik vaše osebne podatke zaupa tudi drugim pogodbenim obdelovalcem,ki lahko podatke obdelujejo izključno v imenu ponudnika ter v mejah ponudnikovega pooblastila. V podjetju sodelujemo z naslednjimi pogodbenimi obdelovalci:

Ponudnik računovodskega programa in programa za upravljanje odnosov s kupci,

Računovodski servis,

Ponudnik pošiljanja elektronskih sporočil (npr. Google Mail)

Ponudnik plačilnih sistemov (npr. PayPal, Braintree)

Ponudniki rešitev za spletno oglaševanje (npr. Facebook, Google)

Vaša zasebnost nam veliko pomeni, zato ponudnik vaših osebnih podatkov ne bo nikoli posredoval tretjim nepooblaščenim osebam, prav tako ponudnik izbira izključno preverjene pogodbene obdelovalce,ki imajo programsko opremo urejeno v skladu z GDPR. Uporabniki osebnih podatkovne pošiljajo v tretje države, izven EU, razen v ZDA. Vsi pogodbeni obdelovalci,ki so v ZDA, pa so del Privacy Shield združenja.

 

11. Vaše pravice v zvezi z obdelavo podatkovin kontaktna oseba

V skladu s 15., 16., 17., 18., 20. in 21. členom Splošne uredbe EU o varstvu osebnih podatkov, imate pravico do pridobitve informacij o vaših osebnih podatkih, ki so shranjeni pri nas,pravico do popravka in dopolnitve podatkov, pravico do brisanja podatkov,pravico do omejitve obdelave podatkov, pravico do zavrnitve in pravico do prenosljivosti podatkov.

Zahtevo za izpis podatkov, ki jih hranimo,lahko podate preko elektronske pošte na naslov info@trixx.si ali pisno na naslov podjetja (LARTIJA, Adam Jerič s.p.). Na omenjen elektronski naslov lahko podate tudi zahtevo za izbris ali spremembo podatkov.

Za več informacij o obdelavi podatkov in dodatna vprašanja se lahko obrnete na nas preko prej navedene elektronske pošte ali s pisno zahtevo na prej omenjen naslov podjetja. Prav tako smo vam na voljo na telefonski številki 040872656 od 8.00h do 16.00h.


Dostopnost informacij (povzetek zakonodaje)

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vedno zagotovil naslednje informacije: 

o identiteta podjetja (ime in sedež podjetja, registrski
številki ) o kontaktne podatke, ki omogočajo hiter in učinkovit komunikaciji (e-pošta, naslov)
o bistvenih značilnostih blaga ali storitve (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami)
o dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku)
o pogoji dostave ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)
o vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določeni, vračunani davki in stroški dostave morajo biti vidno prikazani
glede načina plačila in dostave
o časovni veljavnosti ponudbe
o rok, v katerem je še mogoče odstopiti od pogodbe v pogojih za odstop; poleg tega je treba navesti, da v kolikšni meri kupec vrača izdelek,
o pojasnilu postopka na pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.


Pravica do odstopa od nakupa - vračila blaga (garancija / reklamacija)

Kupec ima pravico, da skladno z določili Zakona o varstvu potrošnikov, zlasti členov 46c in 43h, v 14 dneh (Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema) sporoči podjetju, da odstopa od pogodbe, pri čemer mu ni treba navesti razloga za svojo odločitev. Kupljeno blago se vrne v 14 dneh od sporočila o odstopu brez kakršne koli odškodnine. Kupec je dolžan nositi stroške, nastale pri vrnitvi predmeta nakupa. O nameravanem vračilu mora kupec pisno obvestiti ponudnika, najkasneje v 14 dneh od prejetja blaga na e-naslov info@trixx.si, blago pa se vrne v nadaljnjih 14 dneh. Priporočamo, da uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke in da artikle ustrezno pripravite za transport (pri tem lahko uporabite originalno embalažo oziroma drugo ustrezno varno embalažo).

Blago morate vrniti v originalni embalaži, z originalno etiketo, nepoškodovano, tekstilni izdelki ne smejo biti oprani (vonj po pralnem sredstvu ali mehčalcu) in v nespremenjeni količini, izdelek pa ne sme imeti vidnih znakov uporabe (vonj, ostanki deodoranta, madeže in podobno)!

Artikli, ki ne bodo izpolnjevali vseh od zgoraj naštetih pogojev vračila, ne bodo sprejeti v vračilo ali menjavo in vam bodo vrnjeni na vaše stroške.
Pridržujemo si pravico, da zaradi zgoraj naštetih razlogov zavrnemo vračilo.

Za pomoč pri sprožitvi postopka vračila blaga smo vam vedno na voljo tudi preko telefonske številke 040 509 817 od 8.00h do 16.00h.
Izdelek pošljete skupaj z vašimi kontaktnimi podatki v številko vašega TRR računa na naslov skladišča podjetja GLAMUR, Tina Čater s.p.:

Trixx.si
Gradnikova 4 
4000 Kranj

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe, pri pogodbah katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe. Možnost odstopa od pogodbe ni možno pri nakupu programske opreme ali avdio in video nosilcev, če je potrošnik odprl varnostni pečat.


Zakon o varstvu potrošnikov v 43. členu določa izjeme, za katere stranka po zakonu nima možnosti povračila:

Odstop od pogodbe ni mogoč za blago:

za blago ali storitve, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe;

za blago, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;

za blagu, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe;

za opravljano storitev, če podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni;

zapečatene avdio- ali videoposnetke in računalniške programe, če je potrošnik po dostavi odprl varnostni pečat;

zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat; pri nakupu hrane za male živali, v kolikor je embalaža odprta ali poškodovana;

blago, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti;

digitalne vsebine, ki se ne dostavijo na otipljivem nosilcu podatkov, če se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo.

Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika ali drugo plačilno sredstvo, v kolikor to izrecno zahteva uporabnik, se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in se znesek prav tako vrne uporabniku.

Vračilo opravljenih vplačil vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov zaradi izbire vrste dostave, ki ni cenovno najugodnejša ponujena standardna oblika dostave s strani podjetja). bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik (kar je najbolj običajno s plačilom na transakcijski račun), razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugačnega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

V izjemnih primerih, ko izdelki niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup izdelka z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika na elektronsko pošto. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega izdelka enake ali višje vrednosti.


Odstop potrošnika od pogodbe za izdelke iz kompleta

Če se potrošnik odloči za odstop od pogodbe za enega izmed izdelkov, ki so tvorili komplet, lahko zanj zahteva vračilo kupnine. Potrošnik lahko vrne enega ali več izdelkov iz kompleta. Pri odstopu od pogodbe za izdelek iz kompleta potrošnik dobi na TRR vrnjen znesek ali drugo plačilno sredstvo, v kolikor to izrecno zahteva, v višini vplačanih sredstev za dotični izdelek, ki ga vrača.


Napotki za odstop od pogodbe

Pri spletnem nakupu si izdelkov pred nakupom ni možno fizično ogledati, zato vam omogočamo (znotraj zakonskih okvirov) možnost odstopa od pogodbe. Ker želimo, da to lahko opravite kar čim hitreje in brez zapletov, smo pripravili kratek seznam, na kaj je treba biti pozoren pri nakupu na daljavo:


previdno odprite embalažo in jo hranite v nespremenjenem stanju, dokler niste v celoti prepričani, da je izdelek ustrezen,

pri nakupu oblačil, perila in kopalk ustrezno velikost preverite s pomerjanjem čez druga oblačila (ne na golo kožo),

pri rokovanju z izdelkom lahko pride do poškodb in prask, predvsem izdelkov, ki imajo lakirane črne površine (monitorji, LCD televizorji ...)

nepazljivo odstranjevanje zaščitnih folij in materialov lahko povzroči poškodbe na izdelku (temne lakirane površine),

ne odpirajte izdelkov, ki imajo varnostni pečat (nosilci zvoka in slike, programska oprema),

vidne sledi uporabe (prah, dlake, praske, madeži, umazanija) niso primerne za odstop od pogodbe, ker so higiensko oporečne (aparati za osebno nego in nego stanovanjskih površin),

vidne sledi montaže (uporabljena vodila, vgradne praske) so poškodbe, ki nastanejo pri vgradnji aparatov. Ne vgrajujte aparatov dokler niste prepričani, da ustrezajo vašim zahtevam,

odprti higienski dodatki (masažni aparati, oblačila za hujšanje, zobne ščetke) so vakuumsko pakirani in namenjeni osebni rabi. Odprti so higiensko oporečeni in jih je potrebno zavreči ali zamenjati z novimi.

Možnost odstopa od pogodbe je namenjena temu, da izdelek lahko odprete, pregledate in če vam ne ustreza, ali pa so bila vaša pričakovanja drugačna, odstopite od nakupa. Ta priporočila ne veljajo, če je izdelek ob nakupu v okvari oziroma ne deluje. V tem primeru gre za uveljavljanje stvarne napake ali garancije.

Menjamo le neuporabljen izdelek, nenošen, brez smradu, nezmečkan, tekstilni izdelki ne smejo biti oprani (vonj po pralnem sredstvu ali mehčalcu) v nespremenjeni količini in v embalaži z originalno etiketo, ki je prav tako nepoškodovana, nezmečkana, naj si gre za kartone, PVC vrečko, v kateri je izdelek in morajo biti priloženi vsi dodatki, kot je okrasni papir, če so bili del izdelka ob nakupu, prav tako nedotaknjeni. Torej, menjamo lahko le izdelek z embalažo, enakega kot ste ga prejeli.

Kupnino bomo vrnili najkasneje v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu ali po prejemu vrnjenega izdelka. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je poslano v roku, določenem za odstop od pogodbe. Vračilo plačil mora podjetje opraviti takoj, ko je možno, najkasneje v 14 dneh po sprejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Vračilu obvezno priložite kopijo originalnega računa, in številko vašega transakcijskega računa, kjer lahko dvignete kupnino. Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.


Obravnava poškodovanih pošiljk (odškodnine)

Če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da je artikel ali pošiljka fizično poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko vložite postopek odškodnine pri Pošti Slovenije. To storite tako, da pošiljko (embalažo + vsebino) prinesete na pošto, takoj, ko opazite poškodbo ali izropano pošiljko najkasneje v roku 14 dni od prevzema pošiljke. Na pošti opozorite, da je potrebno izpolniti Zapisnik o poškodovani pošiljki, ki ga podpišete tudi vi. Po prejetju vse potrebne dokumentacije, se na Pošto Slovenije poda zahtevek za odškodnino. Zahtevek na Pošti Slovenije komisijsko obravnavajo in na podlagi odgovora ali odobritve se vrne kupnina ali naroči nov artikel. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo odškodnina rešena v najkrajšem možnem času.


 

Cene in veljavnost ponudbe

Vse cene na spletni strani so dokončne glede na naročila. DDV ni obračunan v skladu s 1.odstavkom 94.člena ZDDV-1, saj upravljavec spletne strani GLAMUR, Tina Čater s.p. ni davčni zavezanec. Po zaključku nakupa boste prejeli potrdilo o prejemu naročila prek e-pošte z vsemi podrobnostmi o naročilu.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Od tega trenutka so vse cene v drugih pogojih fiksirane v veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

Pridržujemo si pravico do napak pri opisu, ceni in roku dostave. Cene se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila.
Na stran je objavljena redna cena, ki predstavlja priporočeno maloprodajno ceno dobavitelja za določen artikel, v spletno ceno, ki je dostopna vsem uporabnikom Trixx.si.

 

Načini plačila

Izdelke plačate po povzetju, preko spletnega programa paypal ali po predračunu.
Če ob dostavi niste dosegljivi, vas bo paket počakal na najbližji pošti, prejeli pa boste obvestilo o pošiljki.
Strošek pošiljanja je 2,50 EUR.
Naročeni izdelki do 14. ure (med delovnikom) bodo najverjetneje poslani že isti delovni dan, najkasneje pa v 3 delovnih dneh.


Izdaja računa

Po plačilu produktov kupcu pošljemo račun in sicer v pdf formatu na e-naslov kupca. 

Na računu sta cena in vsi stroški v zvezi z nakupom.



Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.


Neprevzem pošiljke

Kupec je po Obligacijskem zakoniku naročen paket dolžan prevzeti in plačati odkupnino. V kolikor kupec paketa ne prevzame s tem dejanjem podjetju povzroča finančno škodo. Vse potencialne kupce pozivamo, da pred oddajo naročila preverijo svoje finančno stanje in, da v primeru nezmožnosti plačila ne naročajo v spletni trgovini.

Ko vaše naročilo obdelamo in ga oddamo na pošti, prejmete od nas sporočilo na e-mail naslov, ki ste ga vnesli ob naročilu, da lahko paket pričakujte v naslednjih dneh. Če vam poštar osebno paketa ne more predati, vam v nabiralnik da Obvestilo o prejeti pošiljki. Čas za prevzem naročenega na pošti je 15 dni. Tako dolgo vas paket čaka in če ga ne prevzamete, se le-ta vrne na naš naslov. Če iz kakršnega koli razloga Obvestila od poštarja nimate, nas prosim kontaktirajte na info@trixx.si in posredovali vam bomo podatke, s katerimi lahko paketek dvignete brez tega listka.

Kupce vljudno prosimo, da v kolikor naročila niso pravočasno preklicali pred pošiljanjem in so bili poslani, prevzamejo. V nasprotnem primeru nastane škoda na strani podjetja z naročanjem, pošiljanjem in posledično tudi vračanjem paketa!!!

V kolikor kupec naročenih artiklov, ki so poslani s plačilom po povzetju ne prevzame v nobenem primeru, in so po preteku čakalnega roka dostavne službe Pošta Slovenije (15 dni) vrnjeni na naslov podjetja, se le-to NE šteje kot odstop od pogodbe, saj je slednja še vedno veljavno sklenjena in gre za enostranski nenapovedan odstop kupca od pogodbe. Kupec je v primeru neprevzema tako odgovoren za plačilo stroškov pošiljanja in pošiljanja/vračanja artiklov podjetju, za kar mu bo ponudnik izstavil račun, ki ga je kupec dolžan poravnati, saj pogodbe - naročila ni prekinil. V primeru neplačila računa, se zadeva ureja z izvršbo.

Takšni stranki v prihodnosti vnovična naročila odpošljemo le po predhodnem plačilu preko predračuna. Plačilo po povzetju žal ni več možno.

Stroški neprevzema naročenih artiklov znašajo 10€  in vključujejo 2x poštnino, stroške obdelave naročila, embalaže in pakiranja.

Vsakršno namensko povzročanje škode z naročanjem in ne prevzemom naročenega (lažna naročila), se da izslediti in ob sumu na to bomo primer in IP naslov predali odgovornim službam v nadaljnjo obravnavo kot zlorabo.


Sklepanje pogodb v elektronski obliki

Podjetje omogoča potrošniku uporabo ustreznih, učinkovitih in dostopnih elektronskih sredstev, s katerimi se lahko prepopzna in odpravi napake pri vnosu pred oddajo naročila.

Podjetje zagotavlja potrditev oddanih naročil s takojšnjim potrdilom o prejemu v elektronski obliki z omogočenim dostopom.

Pogodba (tj. Prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku trixx.si. Dostopna je za potrošnika v elektronski obliki na e-pošti.


Postopek nakupa

Nakup na vseh spletnih straneh podjetja LARTIJA, Adam Jerič s.p. izvedite tako, da v obrazec za naročilo vnesete podatke in kliknete gumb za naročanje.
o Izbira artikla: V obrazcu za naročila izberete ustrezen izdelek oz. količino, ki jo želite naročiti. Preden kliknete gumb za naročanje, boste na spletni strani vedno dosegljivi       podatke o izdelku, ki ga naročite.
o Potrditev naročila: ko boste oddali naročilo, boste preusmerjeni na spletno stran s sporočilom, da je vaša naročilo sprejeta. Poleg tega boste na elektronski naslov na naslovu   dobili potrdilo o naročilu z vsemi podatki o vrsti izdelka, količini, končnih cenah in datumih dostave.
o Preklic naročila: Naročilo se šteje za potrjeno, če kupec naročila ne prekliče. LARTIJA, Adam Jerič s.p., ob prejemu potrditve o naročilu pregleda stanje zalog oz. možnost   dobave. Če artikla ni mogoče dobaviti v roku, se kupca o tem obvesti na vpisano telefonsko številko oz. e-naslov. Kupec lahko prekliče naročila tako, da odgovori na e-pošto, ki jo je prejela ob naročilu oz. pokliče na telefonsko številko, objavljeno na spletni strani.
o Odpošiljanje: LARTIJA, Adam Jerič s.p. v dogovorjenem roku pripravi in ​​odpošlje blago z dogovorjenim načinom pošiljanja.
 

Promocijski kuponi

S promocijskim kuponom na nakup dobite določen popust, ki zmanjša vrednost naročenih artiklov. Promocijski kupon ne znižuje poštnine, kuponi se ne vključujejo, nakup pa je možen samo pri promocijskem kuponu. Občasno Trixx.si za promocijske namene objavi kupon s časovno omejitvijo. Tovrstne kupone po preteku veljavnosti ni več mogoče uporabiti. V kolikor imate s kuponi kakšno težavo ali vprašanje nam lahko pišete na info@trixx.si.

Spreminjanje naročila

Kupec lahko svojo naročilo prekliče ali spremeni tako, da na spletni strani odda novo naročilo z novimi podatki, na e-mail naslov info@trixx.si pa pošlje zahtevo za preklic naročila. Kupec lahko naročilo prekliče ali spremeni tudi po telefonu na telefonski številki +386 40 872 656.

Varnost in varovanje osebnih podatkov

Vaše podatke uporabljamo za potrebe vašega naročila. Vaše podatke posredujemo naprej na podjetja, ki so odgovorna za pošiljanje izdelkov, če je to potrebno. Za potrebe plačila posredujemo vaše podatke banki. Podatkov ne posredujemo tretjim osebam ali podjetjem. Po opravljeni dostavi in potem, ko smo prejeli vaše plačilo, je dostop do vaših podatkov zaprt.
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.
Kadarkoli lahko zahtevate izbris ali spremembo vseh vaših podatkov - kontaktirajte nas na e-mail: info@trixx.si.
Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.
Naše spletne strani in druge sisteme imamo zaščitene s tehničnimi in organizacijskimi ukrepi proti izgubi, uničenju, dostopu, spreminjanju in širjenju vaših podatkov s strani nepooblaščenih oseb.

KAJ SO PIŠKOTKI?

Piškotki so manjše besedilne datoteke, običajno iz črk in številk, katere obiskano spletno mesto shrani v napravo (računalnik, mobilnik, tablica itd.) z namenom prepoznavanja teh naprav. Shranjevanje piškotkov je pod nadzorom brskalnika – glejte spodaj: nadzor nad piškotki.

ZAKAJ NAŠA SPLETNA STRAN POTREBUJE PIŠKOTKE?
Glavni namen piškotka je, da (našemu) spletnemu strežniku omogoči, da se lahko izvaja spletna trgovina z vsemi funkcionalnostmi in uporabniku predstavi prilagojene spletne strani, ki omogočajo, da je doživetje ob obisku (naše) spletne strani bolj osebno in da se bolje odziva na posamezne uporabnikove potrebe. Interakcija med uporabnikom in spletnim mestom je s pomočjo piškotkov hitrejša in enostavnejša. Z njihovo pomočjo si spletna stran zapomni posameznikove preference in izkušnje, s tem je uporabniku ob ponovnem obisku prihranjen čas, brskanje po spletnih straneh pa je tako bolj učinkovito in prijetno.

KATERE PIŠKOTKE UPORABLJA NAŠA SPLETNA STRAN?
Spletna stran www.trixx.si uporablja piškotke, ki omogočajo izvajanje analitike spletne strani, piškotke presonalizacije, ki omogočajo delovanje in izvajanje spletne strani ter boljšo uporabniško izkušnjo.

NADZOR NAD PIŠKOTKI ali KAKO LAHKO O(NE)MOGOČITE PIŠKOTKE?
Če želite spremeniti način uporabe piškotkov v brskalniku, vključno z blokiranjem ali izbrisom, lahko to storite z ustrezno spremembo nastavitev brskalnika. Podrobnejša navodila so predstavljena v nadaljevanju.

Google Chrome
1. Kliknite »Orodja« na vrhu vašega brskalnika in izberite »Nastavitve«.
2. Kliknite »Prikaži dodatne nastavitve«, se pomaknite do razdelka »Zasebnost« in kliknite gumb »Nastavitve vsebine«.
3. Izberite »Dovoli nastavljanje lokalnih podatkov«.

Microsoft Internet Explorer 6.0, 7.0, 8.0, 9.0
1. Kliknite »Orodja« na vrhu vašega brskalnika in izberite »Internetne možnosti«, nato kliknite zavihek »Zasebnost«.
2. Preverite, da je raven vaše zasebnosti nastavljena na srednjo ali manj, kar bo omogočilo uporabo piškotkov v vašem brskalniku.
3. Nastavitev nad srednjo ravnijo bo onemogočila uporabo piškotkov.

Mozilla Firefox
1. Kliknite »Orodja« na vrhu vašega brskalnika in izberite »Možnosti«. >
2. Nato izberite ikono »Zasebnost«. >
3. Kliknite »Piškotki« in izberite možnost »Dovoli stranem, da ustvarijo piškote«.

Kako upravljati piškotke na računalniku Mac
Če želite omogočiti piškotke naše spletne strani, sledite spodnjim korakom.

Microsoft Internet Explorer 5.0 on OSX
1. Kliknite »Explorer« na vrhu vašega brskalnika in izberite možnost »Nastavitve«.
2. Pomaknite se navzdol do »Piškotki« v razdelku »Prejete datoteke«.
3. Izberite možnost »Nikoli ne vprašaj«.

Mozilla in Netscape na OSX
1. Kliknite »Mozilla« ali »Netscape« na vrhu vašega brskalnika in izberite možnost »Nastavitve«.
2. Pomaknite se navzdol do »Piškotki« v razdelku »Zasebnost in varnost«.
3. Izberite »Dovoli piškotke samo za izvorno spletno stran«.

Opera
1. Kliknite »Meni« na vrhu vašega brskalnika in izberite »Nastavitve«.
2. Nato izberite »Možnosti« v zaviheku »Napredno«.
3. Izberite možnost »Omogoči uporabo piškotkov«.
PREBERITE SI VEČ O PIŠKOTKIH

Če želite izvedeti več o piškotkih, obiščite katero od naslednjih strani:

    http://www.allaboutcookies.org
    www.piskotki.net

Varstvo otrok

Oglasna sporočila bodo jasno razvidna (upoštevajoč starost) v jasno ločeni od iger v tekmovanjih. Vsaka komunikacija, namenjena otrokom, bo primerna njihovim starostom in ne bo izkoriščala zaupljivosti otrok, pomanjkanja izkušenj ali občutka lojalnosti. Ponudnik ne sme sprejemati naročil od nekoga, za katerega ve ali sumi, da je otrok, ne da bi imel izrecno dovoljenje njegovih staršev ali skrbnikov.
Ponudnik brez izrecnega dovoljenja svojih staršev ali skrbnikov ne sme sprejeti kakršne koli osebne podatke, ki zadevajo otroke. Prav tako ponudnik tretji osebi ne sme izdati podatkov, sprejetih od otroka, izjema s starši in skrbniki. Ponudnik ne sme ponuditi prostega dostopa do izdelkov ali storitev, ki so škodljivi za otroke.

Odveza odgovornosti

Ponudnik si po svojih najboljših močeh prizadeva zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Vendar pa se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cene spremenijo tako hitro, da ponudnik ne more popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo ponudnik kupcev obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.


LARTIJA, Adam Jerič s.p. pridržuje pravice od odstopa pogodbe oz. realizacije naročila v kolikor nastane bistvena napaka v ponudbi. Bistvena napaka vključuje elemente, na podlagi katerih Val skupine doo ne bi pristala na sklenitev pogodbe. Med omenjene napake so tudi očitne napake v cenah izdelkov, ki so lahko posledica tehničnih in drugih težav.


Stvarna napaka

Kdaj je napaka stvarna? Kadar:

artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet

artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana

artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane

je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kako se preverja primernost artikla?

Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kako se stvarno napako uveljavi?

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla. Obrazec za prijavo stvarne napake se nahaja tukaj.

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.


Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.

V primeru težav se kupec s ponudnikom lahko poveže telefonsko na telefonsko številko 040 872 656 ali po elektronski pošti na info@trixx.si. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@trixx.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.


Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi ponudnik ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Ponudnik. ki kot ponudnik blaga omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS).

Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

POJASNILO

Splošni pogoji poslovanja veljajo od 1.8.2021.

Splošne pogoje ter vse ostale informacije lahko podjetje LARTIJA, Adam Jerič s.p. spremeni brez predhodnega obvestila.

V primeru dodatnih informacij ali vprašanj v zvezi s splošnimi pogoji poslovanja nas lahko kontaktirate preko elektronske pošte na info@trixx.si.